Wat houdt de functie in?

Als innovatieve retailer werkt Marqt met slimme software. Informatie gaat veilig, snel en efficiënt van A naar B, van winkel tot kantoor tot onze partners. Soms ontstaan er storingen of zijn er andere serviceproblemen; alleen mensen met de juiste analytische vaardigheden en mindset zijn in staat deze adequaat op te lossen. Nu Marqt op het punt staat om uit te breiden, zijn we op zoek naar een servicedesk medewerker. Ben jij onze nieuwe eerste hulp bij IT?

Over Marqt

Sinds 2008 stelt Marqt alles in het werk om gezond en goed eten toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen. Producten die zijn gemaakt met liefde voor de dieren, natuur en mensen die dat lekkere eten voortbrengen. Belangrijk, niet alleen voor onze gezondheid, maar ook die van de planeet. Zo bouwen we vol overtuiging aan een duurzaam en eerlijk verkoopplatform voor onze partners.

Over de rol

Onze IT afdeling is gevestigd op het hoofdkantoor. Je bent eerste aanspreekpunt bij storingen en aanvragen voor je collega’s van het hoofdkantoor en uit de winkel. Daarnaast breng je de IT setup op orde en configureer en beheer je werkstations, devices en software. Je zorgt ervoor dat iedereen digitaal kan werken. Soms zijn er storingen en vind je niet direct de oorzaak. Jij leidt het onderzoek en houdt contact met medewerkers en escaleert indien nodig. Is het probleem opgelost, dan analyseer je hoe het beter kan. Voorkomen is beter dan genezen. Je bent ambitieus en staat aan het begin van je IT carrière, je wilt na twee jaar in deze rol graag een volgende stap maken in onze IT organisatie.

Het voordeel van Marqt is een relatief kleine, snelgroeiende organisatie die in hoog tempo innoveert. Dat betekent dat ook ons IT landschap met ontwikkelingen moet meebewegen - een uitdaging voor IT’ers die dingen vooral makkelijker, efficiënter en schaalbaar willen maken. Je takenpakket is breed en je krijgt ruimte om op eigen initiatief verbeteringen aan te dragen. In een losse, professionele sfeer met ambitieuze en ervaren collega’s.

Je werkzaamheden samengevat:

  • Incident management en service requests.

    Je handelt dagelijkse IT aanvragen en -storingen af. Je registreert, coördineert en plant alle issues, lost deze op, documenteert deze en rapporteert hierover aan de IT Manager en eventueel betrokken business stakeholders.
  • Applicatie beheer en asset management. Je gaat asset management opzetten en onderhouden. Je beheert het servicedesk systeem (TOPdesk) en kantoorapplicaties (G Suite). Je ziet erop toe dat de IT setup op orde is en stuurt externe IT partners hierop aan.
  • Procesverbeteringen. Binnen de hele organisatie zijn er digitale innovaties door te voeren, van HR tot Category Management en van software in de winkels tot op het distributiecentrum. Je voert configuratie- en beheerwerkzaamheden uit op zowel infrastructuur als applicaties en bent altijd op zoek naar mogelijkheden om te verbeteren. Vanuit de eerste lijn implementeer en automatiseer je procesverbeteringen.
  • Ad hoc projectmedewerker. Je werkt regelmatig mee aan IT projecten. Denk aan winkelopeningen, soft en hardware implementaties.

Wie zoeken wij?

Als ideale IT servicedesk medewerker kan je goed luisteren, communiceren, plannen en prioriteiten stellen. Je bent in staat problemen snel te herkennen en hier adequaat op te reageren. Daarnaast hopen we dat je:

  • goed samen problemen kunt oplossen en op eigen initiatief informatie uitwisselt;
  • communicatief sterk bent, dus in staat hoofd- van bijzaak te scheiden en zaken duidelijk uit te leggen;
  • feitelijke informatie goed kunt analyseren, je zoekt grote lijnen en zet oorzaak en gevolg in logische volgorde;
  • een echte serviceverlener bent, dus voldoening haalt uit collega’s helpen en proactief verbeteringen doorvoert;
  • nauwkeurig werkt tot op detail en je eigen werk ook controleert;
  • kennis/certificering van ITIL en Topdesk hebt, dit zien wij als een pré.

Wat biedt Marqt?

Een inspirerende werkomgeving met ongekende energie, waar je de ruimte krijgt om nieuwe kennis op te doen, door te groeien en je verder te ontwikkelen. Met de verantwoordelijkheid zelf te handelen naar wat op jouw vakgebied relevant is. Mits in goed overleg, natuurlijk.

Daarnaast krijg je een marktconform salaris, 8% vakantietoeslag en prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals korting op je boodschappen bij Marqt.

Interesse of meer informatie?

Ben jij de man of vrouw die we zoeken, solliciteer dan via onderstaande button. Voor vragen of meer informatie: Bob Hentenaar, IT Manager,bob.hentenaar@marqt.com.