Producenten, cateraars, makers, boeren en andere creatievelingen hebben zich aangemeld voor de Kitchen Republic Academy. Uit die inzendingen zijn 12 deelnemers geselecteerd die in 12 weken zoveel mogelijk leren over productontwikkeling en alles dat er bij een merk maken komt kijken.

Zo hebben ze aan het eind van die weken een doorontwikkeld product, tactische kennis over de voedingsindustrie en hopelijk hun eerste grote klanten. Kitchen Republic is op deze manier al een opstapje geweest voor verschillende Marqt-partners, waaronder Cultcha Kombucha, Baked in Amsterdam, Let’s Salsa, Oh Na Mi Kimchi, Grünt&, Nutorious Peanutbutter en PINCH Sum.

Marqt is trotse retailpartner van de Kitchen Republic Academy. Groot voordeel is dan dat we niet alleen bovenop de nieuwste food trends zitten, maar ook dat we al snel samen met jullie mogen proeven van al dit nieuws! Op 24 november en 1 december zijn de deelnemers in verschillende groepjes, verdeeld over twee dagen, te vinden bij Marqt Bilderdijk voor een grootse sampling. Kom je ook?

De volgende start-ups komen bij ons samplen:

24 november

Nono cakes
Mille Épices
The Mochi collective
Tante Toos Suikerloos
Zzinga

1 december

FRESCO
Tempeh sambal
Roggebotstaete
Mama's koelkast
Antias food
KRUSLI